Szoftvereink: ahol a hatékony iroda kezdődik!

Több mint 25 éve fejlesztünk ügyviteli rendszereket megrendelőink igényei alapján. Ennek köszönhetően kiforrott ügyviteli megoldásokat kínálunk.

sMART

Szoftverünk okos választás az Ön üzletébe is, mely egy egyszerűen kezelhető praktikus rendszer.
Az igényes és jól átlátható felhasználói felülete megkönnyíti az intuitív használatát, valamint a gyors és pontos értékesítést.

Tick-IT

Rendszerünk a belépőjegyekkel kapcsolatos teljes adminisztrációra képes, a jegykiadástól a jegyellenőrzésen át a kiléptetésig. A statisztikák átfogó kezelése könnyedén elvégezhető.
NTAK adatszolgáltatásra kész.

NAV Online

Jól bevált ügyviteli-, raktári- vagy számlázó rendszerét már nem tudja fejleszteni, de szeretné tovább használni úgy, hogy megfeleljen a NAV Online-osításnak?
Keressen elérhetőségeink bármelyikén a megoldás érdekében.

Egyedi fejlesztés

Alkalmazkodás és rugalmasság. Ezek a fő szempontok, mikor Önnek személyre szabott szoftvert készítünk. Mi nem a cég működését alakítjuk a programhoz, hanem a szoftvercsomagot a megrendelő saját igényeihez.

Gyakran ismételt kérdések

Igen. A sMART és a Tick-It rendszerünk leírásának alján megtalálható a szoftver letöltési link. Ez alapvetően DEMO módban indul el, vagy a már meglévő régebbi telepítést lehet vele frissíteni, ha valakinél (például a boltban) nincs internet.

 

Amennyiben valóban érdeklődik termékünk irányt, javasoljuk, kérjen ingyenes bemutatót, ahol ki is próbálhat minden funkciót. Ugyanis a szoftvereinket nem arra terveztük, hogy feltelepítés után képekkel illusztráltan, vezetett módon, száz kattintás után fel tudjon rögzíteni egy terméket vagy el tudja adni azt. A napi feladatok ellátásánál ez a módszer rettenetesen lassú és bosszantó lehet, ha már valaki ismeri a programot.

 

Rendszereinkben pár kattintással vagy billentyű lenyomásával a rutinszerű napi feladatokat gyorsan és hatékonyan el lehet végezni fölösleges kérédések nélkül. Ennek érdekében minden érintett és leendő szoftverfelhasználót betanítunk az átadásakor. 3 fő esetén ez kb. 2 órát vesz igénybe, mely után munkatársai önállóan képesek dolgozni a rendszerrel.

Nem. A sMART és Tick-It rendszerünket is úgy terveztük, hogy önállóan is képes legyen a főbb funkciók maradéktalan ellátására. Hogyan is nézne ki az, ha akár egy vevőnek is azt kellene mondania, hogy "Bocsánat, nincs internet... várjon legyen kedves, míg a kapcsolat helyreáll..."? Ugye ezt Ön sem szeretné átélni, függetlenül attól, hogy az eladópult melyik oldalán áll?

 

Természetesen, ha van internet kapcsolat, az jó Önnek, mivel így a rendszer a frissítéseket automatikusan megkapja, ami mindig naprakész lesz.
Illetve vannak olyan "kényelmi" funkciók, amihez elengedhetetlen. Például sMART Multibolt rendszer esetében az internet a közvetítő csatorna a boltok között. Ezáltal minden bolt "online" láthatja a másik készletét. Ha a vevőt pillanatnyilag nem tudja kiszolgálni, de látja, hogy a másik üzletben van a kívánt termék, akkor az ügyfelet könnyen át tudja irányítani oda, vagy átkérheti a terméket magához, így a vásárló hamar hozzájut a hőn áhított termékhez.
Nem utolsó sorban a pénzét Önöknél hagyja, és nem a konkurenciánál költi el!

Az internet kapcsolat megszakadása esetén is látják a boltok az utolsó aktív készletállapotot. Amint helyreáll a kapcsolat, és közben bárhol történt változás, az automatikusan frissülni fog mindenhol.

Igen. Akár önmagában csak a szoftvereink is bérelhetők, de lehetőség van komplett rendszer (számítógép, blokknyomtató, címkenyomtató, vonalkódolvasó, vevőkijelző...) tartós bérletére is. Erre a választott program és a hozzá tartozó rendszerelemek pontos ismeretében tudunk ajánlatot adni.

 

Kivételt képez az egyedi fejleszésű program, valamint testreszabás esetén a fejlesztési munkadíj, melyekre a bérleti konstrukció nem alkalmazható.

Igen. Minden programunk használható egyszerre több munkaállomáson is. Tehát, míg például az eladótérben a pultnál értékesítés folyik, ugyanakkor hátul a raktárban bevételezhetőek az újonnan érkezett termékek. De kialakítható akár egyidejűleg működő több pénztár is. A felhasználástól és igényektől függően szinte bármi könnyedén megoldható.

Sajnos nem. Csak Windows platformra érhetőek el szoftvereink.

 

Linux és Mac-OS alatt Windows emulátorral is működőképesek lehetnek, de tartós üzleti felhasználásra ezen öszvér tákolmányok rendszereink felhasználására nem alkalmasak. Többek között a speciális eszközök (nyomtatók, vonalkód olvasók, vevőkijelzők, forgókapuk) vezérlése nem ad tartós és stabil működést.
Hangsúlyozzuk, hogy szoftvereink szempontjából csak az emulátoros próbákat, nem pedig a Windows-tól különböző operációs rendszereket vagy ezekre készített natív szoftvereket véleményeztük!

Kapcsolat

Amennyiben kérdése lenne rendszereinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban, keressen bennünket az alábbi elérhetőségeink bármelyikén!