Garancia tájékoztató

Saját fejlesztésű szoftverek garanciája:

 100%-os pénzvisszafizetési garancia: 

  • 30 napon belül bármikor visszafizettjük Önnek a szoftver teljes vételárát.

Ezen felül a szoftverpiacon általánosságban tapasztalható 30 napos garancia helyett mi kiemelkedő feltételekkel kínáljuk rendszereinket, melyekre 1 év garanciát vállalunk!


Hardvertermékek esetén

A gyártók az esetek nagy részében egy év garanciát vállalnak az alkatrészekre. Számos termékünk garanciája azonban két, három vagy több évre szól.

A termékek adatlapján és a garancialevélen feltüntettük, hogy a termékre mennyi idő a garancia, és azt hol lehet érvényesíttetni.


Garancia érvényesítése:


SomaSoft Szoftverek esetén:

  • visszavásárlási garancia, csak a vásárlás helyén érvényesíthető, ha azt nem közvetlenül a SomaSoft-tól rendelte, vásárolta meg. Kérjük, vegye fel velük a kapcsolatot.
  • egyéb problémával, bátran keressen bennünket az ismert elérhetőségeink bármelyikén. 

 

Hardverek esetén:
 
A SomaSoft oldalán vásárolt termékek garanciáját Ön a rendelést teljesítő SomaSoft partneren keresztül tudja érvényesíteni, tehát kérjük, hogy meghibásodás esetén a SomaSoft partnerét keresse. Rendkívül fontos, hogy a rendelés átvételekor kapott garancialevelet Ön megőrizze. Szintén őrizze meg a vásárlásról kiállított részletes számlát.
A termékek többféle garanciával rendelkezhetnek, amelyeknek megfelelően a SomaSoft partner Önnek többféle megoldást kínálhat:

  • Azon termékek garanciális javítását vagy cseréjét, amire a SomaSoft vállal garanciát, az Ön SomaSoft partnere intézi. A hibás darabot szakszervizben bevizsgáltatja, majd szükség esetén a SomaSoft segítségével kicseréli.
  • Ha az alkatrészre a gyártó, vagy az importőr vállal garanciát, akkor annak javítását a szakszerviz látja el. Ez esetben az Ön SomaSoft partnere azt fogja tanácsolni, hogy a termék mellé adott, a SomaSofttól független gyártói garanciapapíron feltüntetett szervizzel vegye fel a kapcsolatot. Ilyen gyártói garancialevéllel rendelkező termékeket sajnos nem áll módunkban bevizsgálni, javítani, cserélni. Garanciális javításokra kizárólag a gyári garanciajegyen feltüntetett szakszervizek jogosultak. (Példa ilyen termékekre és gyári garanciára a HP (Hewlett-Packard) nyomtatók és a különböző monitorok serege.)

A SomaSoft, minden esetben arra törekszenek, hogy a garanciális alkatrészek cseréjét, javítását szakszerűen, a legrövidebb idő alatt megoldják. A termékeket a lehető legrövidebb idő alatt bevizsgáljuk, és ha a szerviz szakvéleménye után rossz minősítést kap, és van raktáron, akkor azt természetesen azonnal kicseréljük, ha nincs és nem is várható, akkor helyettesítő terméket ajánlunk fel helyette, vagy jóváírjuk.
A hibásnak ítélt terméket eredeti garanciapapírral, tartozékaival együtt tudjuk csak bevizsgálásra átvenni.
A garanciális ügyintézéseknél minden esetben betartjuk a Fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó rendelkezéseit. 

 

Regisztráció
Elfelejtettem a jelszavam
A kosara jelenleg üres.



Távsegítség

 

 

Segítség  |  Vásárlási útmutató  |  Szállítási és fizetési feltételek  |  Garancia  |  Adatvédelem   |  Jogi nyilatkozat

SomaConsult Kft.   2092 Budakeszi, Batthyány u. 23.      Telefon: (06-70) 386-6896      Fax: (06 23) 457-264      E-mail: info@somasoft.hu